Wednesday 22 January 2014

Die Here is God en betroubaar

Johannes 3:5-6 -  Jesus het geantwoord : "Dit verseker Ek jou: As iemand nie uit water en Gees gebore word nie, kan hy nie in die koninkryk van God kom nie. Wat uit die mens gebore is, is mens; en wat uit die Gees gebore is, is gees".

Drie eenheid : Die Vader, die Seun en die Heilige Gees.
 
As die Heilige Gees ons lewe vervul, verander ons en dan kom die eienskappe van Christus al duideliker in ons lewens na vore. Die Here sorg vir ons. Hy is almagtig. Ons sien dit in ons eie lewens en ook in ander. Niks is vir Hom onmoontlik nie.

 Deuteronomium 32:39 - "Ëk, Ek is die Here!. Naas My is daar geen ander God nie. Ek maak dood en Ek gee lewe. Ek maak siek en Ek maak gesond, uit My mag word niemand bevry nie".

Lees ook Johannes 5:6 - Ons moet ons nie laat mislei deur ander mense nie, want daardeur kom die straf van God oor die mense wat ongehoorsaam is..

God is Heilig, Hy is vir ewig, alwetend en volmaak. Die Here is 'n regverdige God. Hy is Liefde en wie in die Liefde bly, bly in God.  Selfs wanneer dit sleg gaan met ons, is Hy naby. God openbaar Hom deur sy liefde vir jou. Moenie  toelaat dat materiële skatte op aarde jou van Hom af weg hou nie. Versamel jou skatte in die Hemel. Onthou waar jou skat is, daar sal jou hart ook wees.

Die Here is betroubaar en jy kan op Hom vertrou. Dis Hy wat wonderwerke doen. Sy liefde oortref alles. God sorg vir ons almal. Nie een van ons is volmaak nie, maar God het ons 'n Wet gegee om daar volgends te leef en Hy is genadig.

"Here, God, U is Heilig. Dankie dat ek op U kan vertrou en die wete dat U vir my sal sorg".
Amen!


 

No comments:

Post a Comment