Wednesday 28 May 2014

Is jou Oliekannetjie vol ?

Matteus 25:1- "Dan sal dit met die Koningkryk van die Hemel gaan soos wat die tien meisies wat hulle lampe gevat het om die bruidegom te gaan inwag".
 
Vyf van hulle was verstandig en het ekstra olie saam geneem en vyf was dwaas want hulle het nie voorsiening gemaak vir ekstra olie nie.
 
Maak ek en jy voorsiening vir die dag van môre! -  of is ons ook soos die vyf dwase meisies wat hoop dat daar iemand is wat hulle lampe vir ons sal laat skyn.
 
As jy ver gaan reis, versien jy tog jou voertuig om seker te maak dat daar genoeg olie  in jou motor is,  dat daar nie olielekke is nie. Jy wil nie langs die pad onverhoeds betrap word met nie genoeg olie wat jou voertuig kan beskadig nie, want die olie beskerm die enjin en is een van die belangrikste middels wat die voertuig nodig het om voort te gaan.
 
In ons persoonlike lewens -  maak ons seker dat ons olievlak reg is!. Versorg ons, ons geestelike lewe met God se woord, om seker te maak dat daar altyd genoeg olie byderhand is ! - Is jy gereed vir die wederkoms van Christus? - of is ek en jy traak-my-nie-agtig en kom loer maar kort kort om te kyk of God al naby is.
 
Die Here waarsku ons om gereed te wees wanneer Hy kom om ons op te eis. Sal jy gereed wees? - waarmee sal ek besig wees as die Here kom! Die Woord sê ook dat ons moet ons lampe laat skyn,  so wanneer die Bruidegom afdaal na die aarde, daar genoeg lig sal wees vir ander ook om die pad te kan sien. Die keuse is ons sin om reg te wees, want jy moet self voor die Vader gaan staan. Sal jy reg wees vir die Bruilof saam met jou Vader ? - of gaan jy iemand anders se lig gebruik.
 
God stel nie die vervulling van sy belofte uit nie, al dink ons so. Nee, Hy is geduldig met ons, omdat Hy nie wil hê dat iemand verlore moet gaan nie. Daarom gee Hy ons tyd om ons olievlakke reg te kry en die lampies aan hou te laat skyn.
 
Leef in verwagtig vir die dag wanneer God kom, en beywer jou die dag,  in verwagtig, van 'n nuwe hemel en 'n nuwe aarde, wat God belowe het.
 
Onthou ons lampe moet altyd, maar altyd vol olie wees:- soos deur -
 
Stiltetyd saam met God deur te bring;
Geestelike gesprekke te hê met Hom';
in gebed;
lofprysing;
getuig van God
en ander te vertel van God !
 
my gebed: "Here, Vader gee my die wysheid om seker te maak dat my lampie altyd sal skyn en dat ek voorbereid sal wees, om ekstra olie saam te neem sodat ander ook my lig sal sien skyn.".
Amen !
 

No comments:

Post a Comment