Monday 16 June 2014

Geweeg en te lig gevind?


Esegiel 45:10-12 - Julle moet skale gebruik wat reg weeg en julle moet die regte inhoudsmate vir droëstowwe en vir vloeistowwe gebruik. 1nhoudsmate moet deurgaans dieselfde bly, volgens 'n vaste maatskaf. Gewig moet volgens 'n vaste maatstaf bepaal word.
 
Telkens as ek na my eie lewe kyk, is daar soveel dinge waaraan ek myself meet en telkens is die resultate; "te lig".
 
Daar is soveel dinge waar ek voel ek het nie hard genoeg probeer nie en voldoen nie aan die standaarde nie. Probeer ons om die standaarde van die lewe te handhaaf ?, -  of om God se skaal se balans te behou -  die regte hoeveelheid te handhaaf!.  Hoe doen ons dit in hierdie deurmekaar wêreld ..
 
Ons gebruik almal 'n skaal om onsself te weeg en sal wat wil gee om 'lig' te wees, dis in gewig; maar dit werk nie altyd so in die werklike lewe nie.
 
Hoe meet ons, onsself om balans te bepaal en die waarde daarvan?.
 
Vir meeste van ons is dit maar moeilik om die waarheid te erken. Daar is soveel haat, vyhandskap, leuens, valsheid, jaloesie,  huigelary in hierdie hedendaagse lewe, dat dit baie moeilik gaan om vol te hou, aan jou eie balans.
 
In Psalm 62:10 staan geskrywe -  "Mense is verganglik, mense is niks : op 'n skaal wys hulle geen gewig nie, saam is hulle minder as niks". -
 
Al wat ek kan dink is,  om ons besig te hou met die dinge wat tot eer van die Skepper is. Enige ding wat nie daarmee te doen het nie, sal altyd 'n wanbalans tot gevolg hê.
 
Net God ken my gedagtes en ook my opregte bedoelens, my berou, trane en smart. Hy weet waarheen ek oppad is en waarmee ek gelouter moet word om die skaal weer in balans te plaas.
 
"Hemelse Genadige Vader, help my om elke dag so te leef, dat ek die regte balans sal vind op die skaal waaraan ek gemeet word".
Amen!
 

No comments:

Post a Comment