Wednesday 25 April 2012

Beproef en Gelouter

Meeste van ons is alreeds op een op ander manier in ons lewe beproef. Jy ondervind dalk geestelike en / of persoonlike beproewing. Jy was dalk baie siek, in 'n ongeluk, beserings opgedoen, finansieel terugslag, of persoonlike gesinsprobleme, asook die tragedie om geliefdes, veral die verlies van 'n kind te ondervind wat jou teen die grond plat gegooi het. Dit kan jou breek en jou geloof laat wapper.


Here Jesus, help my deur u goeie Gees om beproewings met moed en liefde vir U te hanteer.

Beproewing van enige aard is 'n geloofstoets. Dis wanneer jy jou hand na God moet uitreik. God sien jou beproewinge raak en sal jou genadig wees. Die pyn daarvan sal jou nie ontkom nie,  maar jy sal alleenlik gelouter word deur jou geloof in God sterker te maak. Met die lyding wat jy beleef, onthou dan dat Jesus aan die kruis vir ons gesterf het en Sy geloof in onse Vader,  het hom laat opstyg na God. Hy sal ook sy heerlikheid met jou deel.

Poem "The Weaver"
My life is but a weaving Between my Lord and me
I cannot choose the colours, He worketh steadily
Oftimes He weaveth sorrow and I in foolish pride
Forget He sees the upper and I the underside
Not 'til the loom is silent and the shuttles cease to fly
shall God unroll the canvas and explain the reason why
The dark threads are as needful in the Weaver's skillful hand
As the treads of gold and silver
In the pattern he has planned.

  

Tuesday 24 April 2012

Prayer - Dear God

Prayer,

Dear God,
I am standing here in front of you, humble and in awesome of Your greatness. Please let your light shine upon me, my  family and friends. You are my strength. When I look up and see Your gentle face, smile and compassion, I feel so small. Take my hand and hold me tight and Lord, please show me the right path to follow. Today, I have so much on my mind and eventhough, I do have family and wonderful friends, I can't think of anyone, but You,  to put my trust upon. I am not perfect God, but I know that Jesus gave his life for me to take away all my sins, but still, I feel like something is missing?. I am just a woman that sometimes feel alone, sorrow, heartaches and tears that comes upon me, but when I speak to You, I can feel the soft tender touch of Your voice, calming me. Touch me Lord, with your love. Touch me with Your light. Touch me with Your compassion
Give me the insight of what You have for me. I will follow.


Ek wil weer "ek" wees, Skepper-God.
Ek wil die mens wees wat u bedoel het ek sal wees.
Ek wil die onseker-wees-bagasie uit my lewe gooi,
die negatiwiteit verban
en die ware ek ontdek.
En dan ...
dan wil ek die res van my lewe met oorgawe gaan lééf.
Dankie vir al U seeninge.
Ek is lief vir U
Amen.

Monday 16 April 2012

Poort na God is smal en moeilik, maar geloofwaardig

Die Poort na God is smal.
God is almagtig. Neem al jou bekommernisse een vir een na Hom en omring jou met geloofsmentors wat jou kan help in moeilike tye. Onthou, die pad na God is nie maklik nie. Wanneer jy jouself aan Hom oorgegee het en die pad begin loop, is dit smal en  moeilik en baie kere verloor jy geliefdes en vriende  op die pad, want jou lewe het drasties verander. Daarom het jy geloofmaats nodig. Maar wees verskeker God is met jou al die pad.

Wanneer jy in ondenkbare situasies beland, moenie moed opgee nie, soek onmiddelik God se leiding. Plaas jou self onder die Heilige Gees se leiding. Mense sal nie altyd verstaan waarom jy nie wil ingee op versoekings nie, maar God sal jou lei en hou net vas aan sy hand, bid gedurig en loof Hom.  Rig jou denke volgens die waarheid. Dis so maklik om af te dwaal in moeilike tye, en dan kan ons soms tydelik ons greep op die samelewing verloor.Hou in sulke tye aan sy Woord vas.

Wanneer jy nie weet wat om te doen nie, onttrek jou van druk en reik in vertroue na God vir antwoorde. Herriner jouself voortdurend aan Sy goedheid. Vra hom soggends en saans om jou vrese weg te neem. Vra die Here om jou te help om die regte pad in hierdie samelewing te loop. Vervang kommer met lofprysende gebede want dit verlig jou siel en verdryf kommer.

Voeg elke dag 'n dankie by vir sy Goedheid. Ek het geleer dat wanneer ek worstel met 'n probleem, net eenkant toe te staan, my oe op Hom hef en vra dat Hy my moet help. Ek kan dit nie alleen doen nie. Hoe wonderlik is dit as wanneer ek weer probeer met dieslfde probleem, dinge anders en so maklik lyk. U is 'n wonderlike Vader en ek Loof U. Glo dat jou Vader se getrouheid is ook vir jou beskore, want dit maak dit so maklik om Sy seen raak te sien.  

 God gun jou soveel omdraaikanse. Draai jou rug op wat was en kweek aan gebed, as reddingsboei. Leef in dankbaarheid en  maak vrede jou anker. Die pad vorentoe mag smal en moeilik wees, maar met al jou geloof, hoop en liefde kan jy verseker wees dat jy die poort sal bereik. Laat sy Heilige Lig oor jou skyn en ek bid dat jy vrede in jou hart sal vind.
Amen.