Tuesday 16 October 2012

Veilig in Sy Hande

Johannes 10:14-16 - Ek is die goeie Herder, Ek ken my skape, en my skape ken My, net soos die Vader My ken en Ek die Vader ken, en Ek le My lewe af vir die skape.  Ek het nog ander skape, wat nie van hierdie kraal is nie. Ek moet hulle ook lei. Hulle sal na My stem luister, en hulle sal een kudde wees met een Herder.
 


 Daar was 'n man wat teen 'n berg uitgeklim het na die monestrie wat hoog bo op die berg gesit het,  en die wind het geweldig gewaai, toe hy opkyk na die tou wat hom hou,  sien hy dat die tou uitgedroog is en het bang geword dat hy sal val. Toe hy bo kom vra hy vir die monnik,  hoeveel keer vervang jy die tou en die monnik antwoord,  "net elke keer as dit gereen" het.
 
Hang jou lewe ook aan 'n toutjie en jy is bang dat jy gaan val! onthou dat Jesus hou jou vas en niemand sal ons uit Sy hande ruk nie. Jy is veilig in die hande van die Heilige Gees en vir ewig sal Hy jou vas hou.



Psalm 46:2-4 - God is vir ons 'n toevlug en 'n beskerming; Hy was nog altyd bereid om te help in nood. Daarom is ons nie bang nie, al gee die aarde pad, al skuif die berge tot in die dieptes van die see, al druis en skuim die waters van die see, al skud die berg deur sy onstuimigheid.

Hy sal jou vashou dit beteken nie dat jy 'n kommervry lewe, sonder probleme, finansiele bekommernis om kop bo water te hou nie, maar Hy gee jou 'n veilige tuiskoms. Wat 'n vertroosing en versekering is dit vir ons nie. Dit is die Here se Hande wat jou dra en nie jy wat aan Hom vas klou nie.
 

Jesus het ons lief en jy is veilig in die Hande van jou Herder.

Romeine 8: 38-39 - Hiervan is ek oortuig: geen dood, of lewe, of engele, of magte, of teenswoordige, of toekomstige dinge, of kragte, of hoogte, of diepte, of enigiets anders in die skepping kan ons van die lierde van God skei nie, die liefde wat daar is in Christus Jesus ons Here.
 

No comments:

Post a Comment