Friday 8 August 2014

Here, dankie vir vrou-wees


          Vrouedag-maand- Augustus


Hooglied 4:7-  'Alles aan jou is mooi, my liefling, aan jou is niks verkeerd nie'.


Ek is ‘n Vrou -  
Here, ek verruil die wonder van vrou-wees vir niks
Help my om in  elke faset daarvan ‘n kanaal te wees van U Goddelike liefde, lig en lewe, soos net ‘n vrou kan.

Ek is Ek –
Ek is menslik, Here-
Ek het foute en gebreke. Dankie dat U my aanvaar net soos ek is en my foute vergewe.

Ek is ‘n Maat –
Dankie vir die vervulling van ‘n huweliksmaat-wees, Here.
Dankie vir die gee en neem. Help my om nog meer te word wat die ander nodig het. Seën ons verhouding.

Ek is ‘n Ma -
Dankie vir die voorreg van ma wees –
Die wonder en pyn daarvan is soms te veel, maar ek is dankbaar dat ek dit kan deel met U, wat ook ‘n Vader is.

My-Dag –
Dankie dat ek ‘n af-dag kan hê, Here –
‘n dag om te doen wat lekker is – As dit dan nie vandag kan wees nie, neem ek later ‘n "ek-dag”.

Ek is ‘n Vriendin –
Here Jesus, dankie vir my wonderlike vriendinne -
Maak my ook ‘n ware vriendin vir hulle.  Ek wil ook ‘n vriendin wees vir diegene wat ek minder goed ken.

Ek is U sin, Here –
Ek is U volgeling Here Jesus . U is my Verlosser en Here.
Help my om te doen soos U gedoen het en te praat soos U gepraat het.
Vul my met U Heilige Gees.

 Amen!

No comments:

Post a Comment