Sunday 18 January 2015

Dans jy ook in die reen as die storms woed !


 
 
 
 

Matthews 5:3  - "Geseënd is die wat weet hoe afhanklik hulle van God is, want aan hulle behoort die koningryk van die hemel".

Wanneer ons deur moeilike tye gaan en die storms woed oor jou, gaan lê
jy en rol jou op in 'n bondeltjie en wag dat die storms oor jou kop weggaan of gaan jy uit en dans in die reën.
Ons is partykeer soos die aarde, dor en uitgedroog van al ons probleme en kan nie nugter dink nie. Die donderweer, weerligte is vir ons ongemaklik en ons kry koud.
Daarom is dit ons natuurlike instink, om die storms te ontvlug, êrens onder ’n skuiling te gaan wegkruip.

God maak partykeer die sluise oop van Bo en laat die reën uit die hemel op ons neersif, sodoende om ons te genees van ons smarte en dan ons weer silwerskoon te was. Wees spontaan en gaan dans in die reën en voel die vreugde van geluk weer oor jou spoel. Moenie bang wees om nat te word nie. Weet net dat iets groots besig is om met jou te gebeur.
 
Wanneer jy in God se seënreën beland, word jy nie ongerief gespaar nie; - God wil net laat weet, Hy, is nog daar vir jou en Hy, sal jou bystaan deur al jou droefheid en hartseer. Dis om ons weer bewus te maak, hoe afhanklik ons van Hom is.
 
God se genade is met jou.
 
Wanneer jy besef dat God besig is om, deur Jesus, sy genade  uit te giet, dan word hier ’n vreemde geluk in jou hart wakker. Dan besef jy dat Jesus ’n nuwe en vreemde werklikheid gebring het. God gebruik jou en my, om soms soos verlepte plante wat water nodig het, sy seëninge oor ons te laat reën sodat ons weer kan groei en met vreugde in ons harte, te gaan dans in die reën.
 
Die lewe is nie om te wag vir die storms om  weg te gaan nie, maar om uit te gaan en te leer om te dans in die reën onder sy seëninge.
 
My gebed: "Here, my Hemelse Vader, dankie dat ons kan dans onder U seëninge van reën, wanneer die storms oor ons woed en ook weer te besef hoe afhanklik ons van U is."
Amen!

No comments:

Post a Comment