Tuesday 30 April 2013

U, is my lig op my pad

Psalm 119:105 -  "U woord is die lamp wat my die lig wys, die lig op my pad"

Daar is soveel onsekerheid in ons wêreld en op ons pad dat ons partykeer wonder hoe kan ons die toekoms aanpak, as ons nie seker is waarheen ons gaan nie.  God gee ons die versekering dat Hy altyd daar is in tye van teёspoed en nood. Die Here verstoot nie sy volk wat aan Hom behoort nie.

Met die lig van God se woord kan ons met vertroue die lewe ingaan sonder om bang en angstig te wees.


 Wanneer Jesus Christus deel is van my lewe dan kan ek met die Woord van die Here as lig selfs in my donker tye van my lewe sonder bekommernisse ingaan. Ons het lig nodig en die Here gee vir ons 'n lamp...."sy Woord, sy Wet".

God se Woord is die Lig wat ons moet saamdra op ons pelgrimreis na die onbekende want dan is die lewe nie so donker nie, want die woord is die lamp van God wat die duisternisse van jou lewenspad lig gee.

Wat 'n wonderlike gedagte om te weet dat ons nooit weer in die donker sal struikel nie, want God is met ons en Sy lig sal altyd oor ons skyn.

"Dankie Hemelse Vader vir die lig van U lamp wat U ons gee om saam met ons te dra om die donkerte tye van ons lewe op te lig."
Amen!

Wednesday 24 April 2013

Vertrou op die Here en vind Innerlike kalmte

 
Leer om oor als in jou lewe te bid en Hom volledig te vertrou. Plaas jou vertroue in God en glo soos 'n kind.

Vanoggend toe ek wakker word het ek geweet iets is anders. Ek het 'n innerlike kalmte ontdek in myself en besef, toe ek God vertrou het met my probleme, het Hy die leiding geneem en my laat verstaan dat alles reg sal wees. Soms verg dit net van ons om ons siel te laat gaan waar die o  nie kan sien nie.

Lukas 23:46, Jesus het hard uitgeroep:  "Vader, in U Hande gee ek my gees oor".

Probeer kalm bly en ten spyte van jou omstandighede. Daardie kalmte moet in ons hart begin. God se wonderlike krag sal ons lewens verander.
Die verskil tussen 'n gejaagte mens en 'n geroepe mens is innerlike kalmte. Vra dat God saam met jou moet stap, dan sal dit nie nodig wees om krisisbestuur toe te pas wanneer dit voel of die aarde onder jou voete pad gee nie. Wees rustig soos Jesus in die storm. As jy nie weet wat om te doen nie, wag!. Die toekoms skyn so helder soos God se beloftes.
"Mag die Here jou gedagtes rig op die liefde van God en die volharding van Christus!".

God se liefde en ontferming is die dryfveer om ons te verlos. God is altyd daar vir ons. By God is daar volkom rus en kalmte. Die antwoord vir lewenstevredenheid l in stil vertroue op die Here.
"Dankie Hewelse Vader dat ek my vertroue op U kan rig en dat U my die innerlike kalmte gee deur die werke van die Heilige Gees!"
Amen!
  

Wednesday 17 April 2013

Vind Beskerming onder God se Vleuels

Psalm 63:8 - U is 'n hulp vir my, in die skadu van U vleuels sal ek jubel.
 
Onthou God is by ons. Hy neem ons in sy arms of sit in stilte by ons, totdat ons nie langer kan ontken dat God ook hierin by ons is nie. Sy teenwoordigheid maak dit moontlik vir ons om berusting te vind en volkome te weet dat Hy ons beskerm. God se liefde ken geen perke nie.


Daar is 'n plek waar 'n mens niks besit sit nie, maar waar niks jou ooit ontbreek nie, omdat God daar teenwoordig is en die beste en hoogste doelwit in hierdie lewe is om stil te wees en om God toe te laat om deur jou te werk en te praat. Hy sal jou beskerm teen alle aanvalle.
 
Ons moet die Here waarlik ken en in die lig van Sy aangesig wandel.  Wanneer ons voel dat ons bedreig word, moet ons die Here in gebed aanroep en  ook elke dag vir ons veiligheid en beskerming vertrou - nie net op 'n geestelike vlak van die duiwel se versoekings nie, maar ook op 'n fisiese vlak van bose mense.
 
As ons egter ons toevlug by die Here neem, sal Hy ons beskut en bewaak onder Sy vleuels .
 
God is lief vir jou en my. Hy is die bewaarder van almal wat in Hom glo. God sal jou bewaar en beskerm omdat Hy jou naam ken en Hy sal jou aanroep in nood en sal altyd by jou wees.
 
Psalm 1:1-3 - Gelukkig is die mens wat vreugde vind in die gebooie van die Here. Hy is soos 'n boom geplant langs waterstrome, wat vrugte dra op die regte tyd. Sy blare verwelk nie; in alles wat Hy doen, is Hy voorspoedig.
 
My gebed: "Here, dankie dat U die Bewaarder en Beskermer is van almal wat toevlug by U neem.  Dankie dat ons veilig is by U want ons is diep van U afhanklik. Dankie dat U ons onder U vleuels neem wanneer ons berskerming soek, in Jesus naam alleen."
Amen
 
 

Monday 1 April 2013

Ask and you shall receive.

In Philippians 4:6 the scripture say; - "Don't worry about anything, instead pray about everything. Tell God what you need, and thank Him for all He has done for you".

 
Don't be shy to ask God for things you need. Share your personal temptations with Him. By drawing close to God you can resist the devil. Be sincere and humble - "God opposes the proud but favors the humble". - James 4:6
 
God provides and will always look after His children.
 
Lord, I praise You for everything that you give me. Thank you, that I can ask and know that You are listerning to my request. You know what I need, even before I ask and if it's Your will, You will provide.
 
If you are still unsure, ask God to make His Will clear to you. He is always with you. Give Him the glory due to Him for everything you receive. God is almighty and He will make sure that all your needs and prayers will come true, only if you let Him.
 
Sometimes, we ask but don't receive because what we ask is not His will. He knows exactly what you need. Put your hope in God by daily prayers and wait on His guidenance. He will provide on His time and His will.
 
 
 
Heavenly Father, thank You, that I can have the courage to ask You all the things I want and need. I put my hope in You each day and know that You will provide, in Jesus name.
Amen.