Sunday 24 March 2013

Woord van God - Gees Vervulde Lewe

Romeine 8:14 - Almal wat wat hulle deur die Gees van God laat lei, is Kinders van God.
 
 
Om met God in 'n verhouding te tree kan in 'n verheerlike innige gevoel onwikkel. Die Gees van God lei ons op 'n daaglikse wese en veryk ons liggaam, siel en verstand. Vertrou op God seWoord en laat Hom toe om jou te lei in jou wereldse stryd. Met die Here se Woord sal Sy lig jou lei en self die donker tye in jou lewe verlig.

Johannes 12:26 - Äs iemand My wil dien, moet hy My volg; en waar Ek is, daar sal my dienaar ook wees. As iemand My dien, sal die Vader hom eer".

Die Woord van God is ook die Wet van God. God het ons die tien gebooie gegee om te gehoorsaam. Romeine 13:8-10

Ons ervaar God se teenwoordigheid egter nie net wanneer ons met Sy Woord besig is nie, maar as jy om jou kyk en God se wonderlike werke raaksien, die voel's gesange in die oggend, die son se warm strale, die silver maanlig in die aand en blinkende sterre in die hemel wat vir jou knpoog, die wonder   van 'n baba se geboorte, die soet geur van die vroer reen op die gras, die kleurryke blommeprag, die salige silte net voor 'n storm losbars, dan weet jy dat net God se Hande dit kan verrig.

 Psalm 33:9 - Deur die woord van die Here is die hemele gemaak deur sy bevel al die hemelliggame.

Hemelse Vader dankie dat ek my tot U kan rig en dat U my met U wonderlike Gees vervul. Laat U seen en lig oor my skyn en dat ek aan U Woord vas sal hou en getrou kan wees.
In Jesus Naam alleen.
Amen!





 

No comments:

Post a Comment