Tuesday 26 February 2013

Lewenspad - nie sonder probleme

                                                         

 Rig jou oe op  na God! - Hy is jou verlosser
Wanneer dit voel of jou lewenspad net nie wil vlam vat nie, moenie tou opgooi nie. - Ons is geroep deur God wat altyd daar is vir ons. Ons lewenspad is alreeds vir ons uitgele, al is daar dae dat jy bedroef word en voel dat daar geen lig aan die einde is nie.


Here, my God, op U vertrou ek met my hele hart. Ek weet dat dit partykeer voel of my lewenspad hier op aarde net vol probleme is en ek wil handdoek ingooi. Net U teenwoordigheid maak dit moontlik om helder te dink".

Waar jy nie meer kan loop nie, daar sal Hy jou dra.
Hebreers 12:11-13 - Wanneer ons getug word, lyk die tug op daardie oomblik nie na iets om oor bly te wees nie, maar om oor te huil. Later lewer dit egter vir die wat daardeur gevorm is, 'n goeie vrug: vrede sodat julle gehoorsaam is aan die wil van God. Versterk daarom die slap hande en die lam kniee, en loop die reguit pad. Dan sal wat lam is, nie uit lit raak nie, maar gesond word".
Ons moet leef vir die dag. Wat verby is kan jy niks aan doen nie, wat voorle weet ons nie, maar elke dag wat aan jou geskenk word, leef dit volgens die wil van die Here. Die Here ontferm Hom oor sy kinders wat Hom dien.

Here, vir die reis wat voorle, laat U genade en liefde soos 'n ligte bries oor my waai sodat ek U innerlike krag en vrede kan vind. My lewenspad is vir my uitgele, op U vertrou ek,  al vind ek daaglikse probleme op my pad, my kruis sal ek dra met vreugde, want U is met my al die dae van my lewe tot die einde van die wereld.
Amen!

Saturday 16 February 2013

Nuwe Lewe (Oorwinning)

 
 
 
Ons het saam met Christus gesterwe.
 
 
Kolossense 2:20 "Julle het saam met Christus gesterwe en is dus dood vir die wettiese godsdienstige reels van hierdie wereld". Waarom lewe julle dan nog asof julle aan hierdie wereld behoort?"
 

 
God vra dat ons die ou sondige gewoontes verbreek en moet leef die lewe van 'n nuwe mens, wat al hoe meer vernuwe word na die beeld van ons Skepper en wat ons doen of se, doen of se dit in die Naam van die Here Jesus en dank God die Vader deur Hom.
 
"Laat ons koers hou op die pad waarmee ons tot hiertoe gekom het" - Filippense 3:16
 
Wanneer ons na Jesus kyk en besef wat Hy alles vir ons prysgegee het, is dit maklik om aan te hou hardloop. Dis 'n geloofswedloop waarop jy jou oe moet vestig op Jesus, en doen dit met volharding, want wie tot die einde toe volhard, sal gered word.
 
2 Korintiers 6:17 - "Iemand  wat aan Christus behoort, is 'n nuwe mens. Die oue is verby - die nuwe het gekom".


 
Here, help my om nie om te kyk nie, maar vorentoe te kyk en die Oorwinnings lied saam met U te kan sing, wanneer die dag aanbreek, wanneer U ons kom haal.


In Johannes 3:3 se Jesus "Dit verseker Ek jou: As iemand nie opnuut gebore word nie, kan hy die koninkryk van God nie sien nie".
 
Hemelse Vader,  help my om my lewe te verander sodat ek 'n nuwe lewe saam met U kan loop en kan volhard deur geloof tot die einde. Dankie vir die versekering dat ons 'n oorwinnings lied sal sing en die Heerlikheid wat ewig sal bly, te kan ontvang.
Amen!

Saturday 9 February 2013

U vee my trane af.

Daar is donker tye in my lewe en U vee my trane af.. Hoe dankbaar is ek vir U bestaan. Alleen kan ek dit nie doen nie. O Here, wees my genadig. U alleen kan die seer in my hart regmaak.


Dit is goed dat ek swaarkry, want daardeur het ek U voorskrifte geleer. Dat U my laat swaarkry, is 'n teken van U trou.. - Ps.119:71.
 
Ontferm u oor my, dat ek kan lewe volgens U voorskrifte. Ek smag na U redding en ek vertrou op U woord.
 
Nie een van ons kan swaarkry vryspring nie. As jy onderneem om God se wet na te kom, sal Hy jou beskerm in alle gevaarsituasie en ook jou seer uit jou lewe neem. In Psalm 42,  is daar 'n versugting na God. "Soos 'n wildsbok smag na waterstrome, so smag ek na U, o God".
 
 
Siekte en hartseer kan verreiklike gevolge he, en jou selfs aan God se liefde laat twyfel. Plaas jou lewe in God se hande en jou gebede sal verhoor word. Ek het ondervind dat God altyd aan Sy woord getrou is.
Dankie Here, dat my hoop nog op U is en dankie dat ek na U toe kan kom, en soos U belofte, vee U my trane af en omsirkel U my met U liefde en beskerming.
 
'Here vandag bid ek vir U beskerming oor almal wat hierdie woord lees en hartseer en trane het wat afgevee moet word. Seen elkeen van ons en laat U lig oor ons straal sodat ons ons hoop op U sal plaas".
 
Amen!
 

Wednesday 6 February 2013

Wees stil voor God !

Wees stil voor sy Heilige aangesig en ervaar al Sy groot Wonderwerke.
 
Stille tyd is een van die mees rustigste ervarings. Ons mediteer vir baie dinge, hoekom plaas ons nie ons fokus op onse Vader wat in die Hemel is nie. Maak jou gedagtes skoon van die wereldse dinge en luister na God se roepstem.
 
Raak stil en voel Sy goddelike liefde en warmte om jou. Ons is almal so besig met ons wereldse programme dat ons nie tyd maak vir God nie. Daar is te veel dinge om te doen en te beleef.

 
Here, ek sukkel om partykeer stil te word voor U, met my besige lewe, help my om so stil te word dat ek net U stem kan hoor".
 
Raak stil en maak gebruik om Hom te aanbid. God sal jou alles gee wat jy voor vra as dit Sy wil is.
 
Daar is tye dat ek op my kniee gaan maar woorde ontneem my. Here, help my om my gedagtes net op U te rig en te vergeet van al my probleme en behoeftes. Ek wil U loof.

Bid gerus elke oggend en aand - Wees stil voor jou Verlosser - As jy dit doen en jou gebede tot God rig en dit opreg bedoel, sal jy ook mense rondom jou met meer genade behandel, en hulle sal dit agterkom.

Hoop is die onwankelbare sekerheid dat God se beloftes sal realiseer - gegrond nie op 'n ydele wens nie, maar op die werklikheid van die lewe, sterwe en opstanding van Jesus Christus. Wanneer jy stil voor jou Vader word, kan jy sonder enige skroom weet dat God luister en dat jou gebede bewaarheid sal word.

Maak die kamer se deur toe,  of enige plek waar jy alleen met God kan wees. Raak stil en nederig en luister na God se antwoord, om alleen saam met Hom te kan wees, sal jou al die vrede en rustigheid gee wat jou hart nodig het. Wanneer jy jou stilletyd net tot God rig kan jy dadelik die verskil voel wanneer jy opstaan en uitstap. Vol vrede en geluk.

"Vader, vandag raak ek stil voor U, help my om te fokus en net U in my gedagtes kan he en al die ander probleme en bekommernisse wat opdui, soos die wind sal verdwyn. Ek is Lief vir U".
Amen!.